dopělý syn závislý na drogách
Šárka
Dobrý den,
synovi je 25 let. V 17-ti letech mu zemřel otec a od té doby to jde se synem z kopce. Začal s alkoholem a marihuanou, přes pervitin a teď už drogu bere i injekčně. Trpí toxickými i netoxickými psychózami. Byl několikrát v psychiatrické léčebně, v komunitách, ale nikdy léčbu nedokončil. Mít ho doma je už neúnosné a to i přes přestěhování, kde mohl začít s čistým štítem bez rádoby kamarádů, kterým nedokázal odolat, s mojí 100 procentní podporou, jen měl dodržovat určitá pravidla - pravidelné braní léků, práce, abstinence, pořádek, pomoc. Nic nepomohlo. I tady přišly lži, domácí krádeže, dluhy a problémy. Ničí to celou rodinu. Desítky šancí a všechny k ničemu. Teď je v léčebně, kam nastoupil ze své vůle, vypadalo to opět nadějně, ale bohužel už v tom zase lítá a nejspíš mu hrozí vyhazov. Mám hrozný strach ho vzít domů, mám sevřený žaludek už jen z představy, že zase zazvoní u vrátek s taškou v ruce, nevím, co dál.

Odpověděl: Markéta Kordová
Šárko, dobrý den,
chápu Vaše obavy a to co, prožíváte, je to určitě velmi vyčerpávající a těžké...
Doporučuji obrátit se přímo na naši Poradnu pro rodiče na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat. Můžete se klidně odkázat na mě.
Můžete využít individuální terapii, ale i skupinovou a sdílet své problémy s dalšími rodiči, pokud byste o to stála.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
Více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová