vysazení léku zoldiar
zoja12
užívala jsem lék zoldiar 3x deně 1 /7 týdnů/tabletu po nezlepšení mě lékář doporučil 3x2 deně poté to bylo stejné takže jsem se vrátila raději jen k té 1 3x denně.po zlepšení jsem vysadila úplně je to 2 dny a a nejsem ve své kůži pocení lehká nevolnost od žaludku . .je to tím vysazením ?.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Zojo,
Zoldiar je opiát, tak by vám mohlo být trochu špatně i kvůli vysazení. Ale z dotazu není zřejmé jaké dávky (mg) ani jak dlouho jste lék v tom kterém dávkování užívala. Pokud člověk vysazuje, je dobré to dělat pod dohledem doktora a případné stavy, které popisujete, s ním obratem telefonicky konzultovat. Není nic jednoduššího, než vysazování zpomalit. Na stranu druhou, jestli jste od poslání dotazu neužila, máte nejspíš to nejhorší už za sebou.
Budu ráda, když napíšete, jaká je situace.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.