Co to je?
Tomino
Dobrý den, včera jsem si od "kamaráda" koupil bílí prášek s tím, že to má bxt mdma ale palil a nasladle voněl nejsem si tím úplně jistý co by to mohlo být. Moc děkuji za všechny rady

Odpověděl: Nikol Spůrová
Tomino, zdravím Vás,
děkujeme za Váš dotaz. Odpusťte, ale takto na dálku a bez speciální analýzy Vám nedokáže nikdo přesně odpovědět, o jakou látku či kombinaci látek se mohlo jednat. Některé látky pálí a mají specifickou vůni samy o sobě, někdy to způsobují některé přísady. Nepíšete ani jakým způsobem jste látku užil. Pálení může způsobit i samotná nesprávná aplikace látky či aktuální zdravotní stav. Užívání drog má mnoho rizik, obzvlášťe pokud o nich nemáte dostatek informací.
Přesné složení látek mohou určit pouze v toxikologické laboratoři. Pokud by jste chtěl vědět alespoň orientačně, je možné si v lékárně zakoupit orientační screeningové testy z moči na drogy. Testy z moči bývají pozitivní zpravidla maximálně 5 dní po poslední aplikaci.
Stačí Vám to takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrný!
S pozdravem, Nikol Spůrová