Změna osobnosti ...?
Miminek
Dobrý den,priteli je 53 let. Jsem na dně, nevěděla jsem, že užívá perv.temer cely zivot.Ted se pokoušel abstinovat 4 dny.Byl zly,agresivni... vše otocil proti mně. Je prosim možné Vás navštívit? Teď je pod vlivem,tak je klid... nemám ani silu víc psát.K.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Miminku,
chápu, že takové zjištění pro Vás muselo být šokem. A jak píšete, abstinence nebývá úplně jednoduchá, jen někteří ji zvládnou svépomocí. Obzvlášť, pokud se jedná o dlouhodobého uživatele, bývá fajn vyhledat odbornou pomoc.
Pokud hledáte Vy sama místo, kde byste o tom všem mohla mluvit, svěřit se a třeba pořešit, jak dál, můžete se obrátit na službu pro rodinné příslušníky a blízké uživatelů drog. Bohužel nepíšete, z jakého jste města. Pokud máte Prahu blízko, můžete se obrátit na:
Poradnu pro rodiče a blízké SANANIM
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pokud máte Prahu daleko, obraťte se na ně alespoň po telefonu či e-mailu, určitě Vám doporučí službu ve Vaší blízkosti. Anebo nám napište nejbližší větší město a my se Vám pokusíme vhodné zařízení vyhledat.
Pokud chcete doporučit místo, kde by pomohli přímo Vašemu partnerovi, pak bych doporučila návštěvu nejbližšího kontaktního centra. Tam s ním v klidu promluví o tom, jaké má plány, jak se mu v abstinenci daří, případně nedaří a mohou doporučit odbornou podporu v případě, kdy by to opravdu samo nešlo. Do kontaktního centra ho můžete doprovodit, někdy bývá doprovod fajn, pomůže zmírnit obavy a nervozitu.
V Praze se můžete obrátit na kontakntí centrum SANANIM:
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Pondělí 13 - 19
Úterý 9 - 19
Středa 13 - 19
Čtvrtek 9 - 19
Pátek 9 - 19
Víkendy a svátky 13 - 19
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Případně si lze vyhledat nejbližší kontaktní centrum zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce vám oběma!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná