Bolest ruky po jehle
MiškaMyš
Dobrý den, po nitrožilnim užití perniku mám silnou bolest jakoze v paži tam jak jsou bicáky třeba.. mám to tvrdší a děla mi problém natáhnout ruku, nebo v ni držet Něco težkýho, nateklý mi to nepřijde..
samotná aplikace byla bolestivejsi ale mimo žílu jsem nebyla, protože jsem natahla a byla tam krev.. Nevite prosím co by to tedy mohlo být?
Ještě mě napadlo jestli to nemůže být tím pernikem, protože je to od novyho zdroje a je dost silný.. když jsem si to dávala nosem tak to pálilo snad nejvic co jsem kdy zažila
Děkuji za odpověď a omlouvám se moc se v tom nevyznám.. Jehlou beru teprve asi měsíc

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
Děkujeme vám za dotaz. To, co popisujete se bohužel někdy stává. Jste si jistá, že aplikace nebyla mimo žílu, to je možné, ale používané žíly mohou někdy „propouštět" zvláště v případě, že jste si píchla látku, které pálila hodně i v nose. Můj názor je ten, že jste si popálila žílu směrem k srdci, proto vás to teď bolí a špatně se vám natahuje ruka.
Doporučení je toto: žílu nyní pro aplikaci nepoužívejte, kupte si mast heparoid nebo podobnou a žílu si s ní natírejte, ruku také šetřete. Můžete přikládat i studený obklad. Pokud by se objevily komplikace, může se vám na ruce vytvořit absces. Ten už byste musela řešit s lékařem.
Ještě pro informaci, látka nepálí proto, že by byla silná, ale proto, že jsou do ní pravděpodobně přimíchané jiné látky.
Bylo by určitě dobré abyste zašla do kontaktního centra pro uživatele návykových látek, můžete si zde vyměnit injekční stříkačky, získat informace o bezpečném užívání i o tom, jak se chránit. Kontakt na pražské zařízení vám posílám níže, podobná najdete v každém větším městě.
Kdybyste ještě cokoliv potřebovala, bez obav se na nás obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková
K Centrum Sananim
Pondělí
13 - 19
Úterý
9 - 19
Středa
13 - 19
Čtvrtek
9 - 19
Pátek
9 - 19
Víkendy a svátky
13 - 19
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/