Slysim bzuceni vos
Promo dope
Dobry den, posledni dobou si vsimam ze druhy den po pouziti metanfetaminu slysim neustale bzuceni nekdy je to silnejsi, chvilkama slabsi nevim jestli se mi to zda, takze jsem ve schyze ze tu nekde je srsen nebo vosa , bojim se i spat v tom stavu mam z toho hroznej strach, slysim to uz i kdyz nejsem na drogach. Stale si myslim zebtu nekde je neco schvaneho nejaky hmyz a bojim se ze to na me vylitne od malicka se toho hodne bojim.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
Díky za Váš dotaz. Je dobře, že nám píšete!
Váš stav není vůbec dobrý a musíte svou situaci začít řešit. To, co se vám děje po užití pervitinu jsou s největší pravděpodobností sluchové halucinace. Ty jsou často způsobené únavou mozku po probdělé noci nebo nocích. Slyšíte bzučení, protože jste se v dětství bál bzučivého hmyzu. Může to být jedna z příčin, proč slyšíte právě bzučení.
Vzhledem k tomu, že se halucinace někdy objevují i když jste střízlivý, se dá usuzovat, že váš mozek už začíná být užíváním zasažen a vychyluje se z normálního fungování. Můžou se u vás rozjet další bludné a paranoidní představy. Sám píšete, že se bojíte spát atd. Vaše situace je vážná!
V momentální situaci bych vám určitě doporučila úplnou abstinenci. Pokud bude bzučení přetrvávat, nebo nebudete schopen plně abstinovat potom bych vám doporučila vyhledat odbornou pomoc a to nejlépe kontaktního centra pro uživatele návykových látek. Tam vám mohou poskytnout základní poradenství, zhodnotit váš stav a případně vám domluvit konzultaci s psychiatrem.
Pokud by se vám nechtělo do kontaktního centra doporučila bych vám určitě kontaktovat jakékoliv psychiatrické krizové centrum.
Nepíšete odkud jste, níže vám tedy posílám dva pražské kontakty. Pokud jste odjinud napište nám, jaké máte nejbližší větší město a my pro vás potřebné kontakty vyhledáme.
Centrum Krizové Intervence Bohnice
Nabízí psychiatrickou či psychologickou pomoc dospělým lidem s akutními obtížemi. Pomoc nabízí rychle, bez předchozího objednání, 24 hodin denně. Telefon 284 016 110.
Telefon: 284 016 110.
Adresa: Psychiatrická nemocnice Bohnice Ústavní 91, 181 02 Praha 8.
Jak se k nám dostanete: ze stanice metra Kobylisy autobusy č. 200 a 177 do zastávky Katovická, linkou č. 152 do zastávky Libeňská.
K Centrum Sananim
Pondělí
13 - 19
Úterý
9 - 19
Středa
13 - 19
Čtvrtek
9 - 19
Pátek
9 - 19
Víkendy a svátky
13 - 19
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
Přeju vám ať je vám brzy lépe!
Určitě svůj stav nepodceňujte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková