Pervitin před interrupcí
Jtp
Dobrý den,
Asi čtyři měsíce beru pervitin (nosem)ne moc, ale dá se říct, že každý den. Bohužel jsem zjistila, že jsem těhotná... nemůžu si dítě nechat, a v úterý jdu na interrupci. Má pervitin nějaký vliv na zákrok? Bohužel musím na velkou interrupci, protože jsem už v desátém týdnu. Drogy bych u lékaře nikdy nepřiznala. Hrozně se stydím za to, že musím na potrat natož tak abych tam ještě přiznala drogy.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, již jsem Vám odpovídala na stejně položený dotaz pod číslem 868809, ale pro jistotu přidávám odpověď i sem:
Dobrý den  JTP.
Doporučovala bych Vám si nyní preventivně pervitin nevzít až do zákroku. Pervitin jako stimulant ovlivňuje srdeční činnost a v kombinaci s narkózou to může ovlivňovat životní funkce a způsobit komplikace.
I poté bych byla opatrná, abyste nezatěžovala organismus a zbytečně neprodlužovala rekonvalescenci. Také po psychické stránce Vás užití pervitinu může hodit do větší nepohody, kterou i tak můžete prožívat po zákroku.  .
Zbytečně si nenakládejte v tak náročné situaci a užití pervitinu odložte na příhodnější dobu, když už se nechcete užívání vzdát.
Buďte na sebe opatrná přeji Vám, ať vše dobře dopadne.
HS