Alkohol
Jana
Dobrý den, dříve jsem mohla pit alkohol každý den bez problému a tedkon když si dam jen jedno pivo, nemůžu dýchat, svět mi přijde jiný, jsem smutná, chce se mi brecet a nejradši bych utekla domu. Je to normální ?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Jano,
díky za váš dotaz.
Určitě to normální není. Bohužel nepíšete, kolik let alkohol pijete. Předpokládám, že je to spíše kratší dobu a nejste dlouholetý pijan.
Pokud na vás po užití jediného piva přicházejí takovéto stavy, je velmi pravděpodobné, že je s vámi něco „jinak" i když jste střízlivá. Alkohol tento stav jen umocní.
Určitě se neuchylujte k alkoholu, ale více si všímejte svého prožívání.
Doporučila bych vám konzultaci u psychologa, případně můžete vše probrat i se svým praktickým lékařem. Pokud chcete zůstat zatím v anonymitě, zavolala bych na linku důvěry. Zde se můžete o všem co vás trápí poradit a najít vhodnou pomoc.
Určitě na to nezůstávejte sama. Pokud byste potřebovala vhodné kontakty v místě vašeho bydliště, určitě se nám ozvěte. Rádi je pro vás vyhledáme.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková