infuzni terapie a redeni krve.
bananchik
Chtěl bych vypustit krev, aby se zkapalnila. a jeste udelat vitamínové a detoxikacni kapačky pro lepsi c.. kam potrebuju jit? Je v mem pripade obycejne darovani krve taky vhodne? nebo potrebuju jit nekam jinde?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, bananchik,
díky za váš dotaz. Odpusťte, ale asi přesně vašemu dotazu nerozumím. Píšete, že chcete vypustit krev, aby se zkapalnila. Má to nějaký důvod? Co od toho očekáváte?
Dále píšete, že byste se rád vydetoxifikoval a dostal do těla vitamíny pomocí infuzní terapie. Bohužel bez dalších informací, lékařského vyšetření ani anamnézy Vám nelze takto na dálku odpovědět. Ideální by bylo vyhledat svého praktického lékaře a vše s ním probrat. Ten Vám následně může indikovat, doporučit a třeba i podat ideální infúzní terapii.
Také se ptáte, zda je ve vašem případě vhodné darovat krev. To bohužel také nevím, neznám vaší situaci ani zdravotní stav. S tímto dotazem se také obraťte va svého praktického lékaře.
Stačí Vám to takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
S pozdravem,
Nikol Spůrová