Problém po vysazeni kratomu
Lanas
Dobrý den, rad bych se zeptal poslední půlrok sem si hodně ujel na kratomu 50g na den max 2. Podařilo se mi to utnout abstaky sem přečkal už se mi fajn. Ani na nej nemám nějak myšlenky. Ale objevil se u mě problém, na kratomu sem v posteli vydržel hodně, někdy sem měl problém se když to řeknu upřímně udělat. Teď po vysazeni mám problém ze to je skoro hned. Myslíte ze se to srovná nebo bych to měl nějak řešit. Díky Honza

Odpověděl: Nikol Spůrová
Lanas, zdravím Vás,
díky za váš dotaz i důvěru. Gratuluji Vám k vysazení kratomu. Bohužel takto přes internet Vám nejsme schopni adekvátně odpovědět. Co způsobuje vaše potíže při sexu může zjistit pouze lékař na základě anamnézy a dalších speciálních vyšetření. Nepíšete jak dlouho je to, co jste kratom vysadil. Po vysazení jakýchkoliv návykových látek může nějakou dobu trvat, něž se vše dá znovu do normálu.
Co se týká kratomu, zatím nemáme dostatek informací o jeho dlouhodobém vlivu na sexualitu. Každý organismus je jiný a i kratom tak působí na lidi odlišně. Je známé, že v některých případech působí euforicky a zvyšuje sexuální výkonnost. To by mohlo být jedno z vysvětlení, proč je aktuálně po vysazení kratomu ejakulace dříve. Předčasná ejakulace ja také druhou nejčastější příčinou sexuální dysfunkce u mužů, která je možná léčit. Příčina také může být i jinde. Určitě není vhodné se vracet zpět ke kratomu.
Na Vašem místě bych zkusila pár dní až týdnů vyčkat, zda se to vrátí do normálu. Pokud by Vás to dlouhodobě trápilo, je vhodné vyhledat lékaře - specialistu z urologie či sexuologie.
Stačí takto? Klidně ještě napište pokud potřebujete.
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová