Atb
kaja
Jsem každodenní uživatelka pervitinu, užívám snupanim a dnes mi byly predepsany atb na zanet mocaku. Co hrozi kdyz to zkombinuji? Ja tu davku potrebuji, ale mam obavy z toho, ze se zanet nebude léčit tak jak by mel. Nedokážu bez toho byt

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Kajo,
Opravdu si potřebujete vzít si dávku i v době oslabení organismu?  Pravděpodobně jste již pervitin užila a snad to dopadlo.bez komplikací.
Nevím, jaká atb jste dostala a nejsem farmakolog, ale určitě svému tělu nepomáháte. Užitím drogy více zatěžujete vnitřní orgány (srdce, játra, ledviny). Vaše tělo se potřebuje poprat s příznaky oslabení imunity způsobenou nemocí.Organismus je v tomto období citlivější a snadněji může dojít například k dehydrataci, přehřátí mozku, prohloubení účinku užité látky, celkovému kolapsu  atd., které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo s onemocněním, kvůli kterému byli léky nasazeny. Zbytečně můžete prodlužovat trvání onemocnění. Raději se snažte dodržet doporučení lékaře, odpočívejte, dopřejte si dostatek tekutin a vitamínů.
Věřím, že jste vůči sobě zodpovědná. Nevystavujte své zdraví a život zbytečně rizikům.
Mějte se hezky a buďte opatrná.
HS