Vyabstinování se (odpověď)
Blazterka
Odpověď na vaši odpověď na otázku 541774 .
Já chodím normálně k doktorovi, ale ten neví.. Jsem těhotná už podruhé a chtěla jsem snižovat v minulém těhotenství, ale pak doktor nevěděl, tak mi poradil, ať to nechám tak,jak to je. Že jsou na to různé pohledy.. Já jsem jinak úplně zdravá a miminko taky.. Můj 3lety syn se tenkrát narodil se závislostí a musel být asi týdny na morfinu, aby ho zbavily abstinencnich příznaků:-( A to už nedopustím! Tohle těhotenství nebylo vubec plánované, ale když to přišlo,tak jsme s manželem byly šťastní a představovala jsem si to tak, že poslední 3mesice těhotenství prostě budu snižovat, až to vysadim úplně.. Ale jelikož jsem nikdy předtím neprestavala, tak nevím,jak na to.. Můžete mi PROSÍM napsat, jak se to běžně vysnižovává? Já se potom můžu klidně ještě doporadit s mým doktorem, jestli s tím souhlasí, ale PROSÍM napište mi,jak se to dělá.. ? Mám brát třeba ráno 1/4 A večer 1/4.. po pár dnech ráno 1/2 čtvrtky a večer taky.. ale jak potom?
Děkuju

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Blazterko.
Mrzí mě, že Vám nenapíšu návod na vysazení.Takto vzdáleně Vám dávat rady mi přijde nezodpovědné nejen k Vám, ale případně i pro další uživatelky, které by se tím řídily. Chápu, že nechcete způsobovat nenarozenému dítěti stejné traumatické zážitky jako prvnímu dítěti. Budu se však opakovat, ale měla byste to probrat s lékařem, který Vám předepisuje substituční preparát a zná Vás a může se propojit s gynekologem na konzultaci. Je potřebné průběžně konzultovat Váš stav při vysazování a také následně při udržení abstinence. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás, ale pokud byste se rozhodla sama za sebe vysazovat, byla bych opatrná a snížovala bych v delším časovém rozestupu a minimální dávku. Hlavně moc neexperimentujte. Pokud budete chtít využít odkazy na kontakt nějakého adiktologického zařízení, ráda Vám ho napíšu.
Přeji Vám ,ať je vše v pořádku
HS