Vyabstinování se
Blazterka
Dobrý den.. Jsem těhotná a chci se vyabstinovat, abych rodila už bez subutexu.. Teď beru 6mg/den. Můžete mi PROSÍM napsat přesný dávkování den po dni, jak to mám snižovat, abych neohrozila miminko? Jsem v 6.měsíci a do porodu musím být na nule,aby se malej narodil bez zavislosti na tomhle!:-( Moc děkuju za radu.. Přeju hezký den..

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Blazterko,
nejdříve se zeptám, zda spolupracujete s nějakým substitučním centrem nebo lékařem, který by Vám Subutex předepisoval? Pokud s někým už spolupracujete je vhodné se poradit přímo s ním, protože bez znalosti Vám tady nechci dávat nějaké schéma vysnižování. Neznáme řadu důležitých věcí o Vašem stavu nebo o zdravotním stavu miminka. Takže nakonec by tato rada mohla vést k horšímu výsledku než Vámi uvedené obavy z doby okolo porodu. Někdy je vhodnější, když se věci nemění až do porodu, ale opravdu je to na osobní konzultaci.
Jestli jste v situaci, kdy si sháníte Subutex nelegální cestou, mohu Vám nabídnout zprostředkování konzultace, ať u nás v CADASu, psychiatrická ambulance se substituční léčbou na Praze 1, v Žitné ulici. Můžete se ozvat telefonicky na číslo 603 831 815 v pracovních dnech Po-Pá a zastihnete nás jistě v čase mezi 9-17 hod. nebo napsat mail na cadas@sananim.cz.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Nejsteli z Prahy tak Vám napíšu kontakt na zařízení blízko Vašeho bydliště, kde byste to mohla řešit.
Nepouštějte se, prosím, do toho sama a opatrujete se.
HS