CBD
Mikrom4n
Dobrý den, mám katatonní schizofrenii a epilepsii, posledni zachvat už je rok za mnou, beru prášky a antipsychotika a chci se zeptat, jestli můžu k tomu zahrnout cbd, šlo by to?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den zřejmě jste omylem zadal dotaz dvakrát, tak zde přidávám svoji odpověď.
Oceňuji Vaší zodpovědnost k svému zdraví a zároveň hledání dalších alternativ, jak si pomoci.
Dobrý den Mikrom4ne,
s ohledem na Vaše zdravotní obtíže a diagnózy bych byla opatrná v nasazování CBD a konzultovala bych to s lékařem, který zná Váš stav. Užívané léky se mohou s CBD ovlivňovat a ne v dobrém směru na sebe vzájemně působit.
Opravdu po internetu není dobré poskytovat radu, co je pro Vás nejvhodnější, i přestože chápu Vaší snahu o zlepšení kvality života. Věřím, že se svými lékaři máte dobře navázanou spolupráci a můžete se s důvěrou na ně obrátit.
Držím Vám palce a ať se daří dobře.
HS