definitivně
žádná
Zdravím ,uz jsem se dlouho neozvala ...
v minulosti snad máte založené psaní ,nechce se mi to vše opakovat neboť bych psala celé hodiny ...
Syn už to trvá 6 let ...je mu 32 ..
Nemá to řešení ,nemá a je to jen horší ,po posledním psaní k vám tuším ze jsem to říkala ze přítel mu opět dal bydlení s jeho slečnou ,mělo to krátké trvání ,scény tak šíleně sousedí nemohl i vydychat a přítel ho vyhodil ...vždy je někde 6 měsíců různě pracuje na černo neboť v normální práci ho ihned po měsíci vyhodí ....šel se slečnou do jiné obce tam opět kvůli scenam vyhození ....pak zas půl roku ticho než přijde omluva ...a ze vše teď bude jiné at pomuzu. ..nachází si novou známost s 2 dětmi ,nové bydlení kde jsou opět scény az sousedí volají majitele a ten je vyhazuje ....stěhují se do boudy z prken v osadě bez vody bez wc bez kuchyně k její mámě ,opět šílenství až je máma vyhodí ,do té hrůzy se narodí moje vnouce. ...prosí o pomoc přichází omluva slib ze bude platit vše co dluží me i příteli ...už 200 tis ....příteljim dává 3+1,nakoupí zařízení ,postele ,pračku ,vše ja uklizim malují tam ...stěhují se a začíná peklo ,horší než jinde o to ze v něm jsou děti ,stále nosím nákupy ,kupuju hračky ,oblečení ...další dluh za elektriku nedoplatek 40 TIS platí přítel jim ....nesplácí vůbec nic ,ačkoliv i na černo vydělá dost peněz po tydnu nejsou na nic ,na plenky ,na jídlo ,scény mlácení děti i partnerky ...je to šíleně neúnosné ...sousedí volají ospod ,i já ,policii ,rozbíhá se několik trestných oznámení ,jsem u syna svině ,mrdka, a nejhorší nadávky které si neumíte představit ,sděluje příteli ze mu nikdy nic nesplati ani korunu ,chování je tak agresivní tak šíleně ze pristupuju na myšlenku ze pervitin z něj udělal blázna ....dostávají výpověď ,stejně uz nájem neplatí ani elektriku ,vše řeší Ospod ....nechci ho do konce života vidět ,chápu slova pravnicky ze jsem klasický případ citového vydírání a je třeba tu pupeční šňůru utnout. ..
vyrizuji si soudní zákaz přiblížení. ..
je to hrůza a začínám ho nenávidět ,.
děti nevidím už měsíc a vzdávám to s případnou výchovou a péčí vnučky které geneticky předali co ?. nemám na to už sílu ani nervy ......

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, žádná,
moc díky za to, že jste se nám ozvala! Vaše zpráva je opravdu plná bolesti, naštvání, zoufalství. Být svědkem toho, jak se vlastní syn řítí ke dnu, kam s sebou táhne i svou rodinu, musí být nepředstavitelně těžké.
Je fajn, že se do situace vložil OSPOD. Věřme, že zajistí, aby děti vyrůstaly v bezpečném prostředí.
Ale myslím také na Vás, jestli máte místo, kde se můžete zcela otevřeně svěřit s tím, co se děje, co to s Vámi dělá a jak Vám i Vašemu partnerovi je. Protože taková zátěž může s člověkem, ale třeba i s jeho vztahy s blízkými, velmi zamávat.
Napadají mne skupiny pro rodiče a blízké lidí se závislostí. Někdy může pomoci možnost svoje zkušenosti sdílet s lidmi, které procházejí podobnou situací....Máte v okolí takovou službu, na kterou by se bylo možné obrátit?
Pokud si nejste jistá, klidně nám napište větší město ve Vaší blízkosti a my Vám vhodnou službu velmi rádi vyhledáme.
Myslím na Vás a přeji jen vše dobré!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná