Chyba..
Ema
Dobry den,
uplne se stydim to i napsat.
Ale bohuzel se stalo a ja udelala chybu jak hrom.
Bezne neberu nic, parkrat v zivote jsem mela kokain, ale trosku.
V sobotu jsem se bohuzel primichla k parte kamaradu, co meli a rozjela jsem se s nima az do rana. Ani nevim, kolik jsem toho mela a kdo vi, co to bylo. Myslim, ze kokain, vsichni to rikali a sami to berou a nebylo to nic z ulice. Ale clovek nikdy nevi.. samozrejme se to michalo s alkoholem.
Vcera jsem nemohla spat a mela jsem hodne rychly tep a citila jsem celkovou slabost. Bylo mi i blbe od zaludku(to uz k ranu, kdyz jsem prisla domu.) V noci na dnesek jsem spala normalne, ale jsem stale unavena a je mi tak divne. Boli me telo, poboliva me hlava, zaludek na vode, hur se mi dycha (ale to prisuzuju tomu, ze mam rymu, zrejme prave z toho kokainu- nebo jsem nastydla venku, kde jsme posedavali pred klubem a ja byla spocena).
No, ale k problemu. Mam o sebe hrozny strach, ze jsem si neco poskodila a ze se mi neco stane- bojim se o srdce..
myslite, ze kdyz uz mam tep v poradku, ze se noc nestane a ten stav, co mam, prejde? Uklidnuju se, ze to je z nevyspani a ze to prejde.. ale bojim se..
Omlouvam se, ze otravuju, asi potrebuju uklidnit :(
Uz na nic nesahnu, tohle byla nejvetsi lekce :/
Dekuju moc a preju hezky den. Nafackovala bych si :(

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Emo,
díky za dotaz a neomlouvejte se, od toho tu poradna je, aby odpovídala na dotazy spojené s návykovými látkami i obavami, které s jejich užíváním přicházejí :-)
Vše, co popisujete, spadá do popsaných účinků kokainu a  jejich následného odeznění: zrychlený tep, nevolnost, únava, vyčerpání. Tělo se vzpamatovává z kombinace drogy a alkoholu, návalu energie, po kterém nastává propad a útlum.
Nebojte, u takovýchto jednorázových jízd se ve většině případnů tělo zregeneruje a Vy si neodnesete žádné trvalé následky. Pomoci může vydatný odpočinek, přísun vitamínů a minerálů, zdravé jídlo, dostatek tekutin ve formě například minerálních vod, bylinky jako meduňka, ostropestřec. Do několika dní by mělo být vše v pořádku.
Pokud byste i přesto pociťovala nějaké fyzické potíže, zkuste je probrat s lékařem. Mohlo by jít třeba i o stav, který s užitím kokainu nijak nesouvisí.
Držím palce, ať je brzy dobře!
A Vaše předsevzetí, držet se od drog raději dál, je určitě fajn:-)
Za Drogovou poradnu Vás zdraví
Andula Novotná