Udelala jsem chybu
Eva
Dobry den,
kamaradka donesla pernik a bohužel jsem si dala s ni,nekolikrat behem trech dnu,2 noci jsem nespala..Nebylo mi po tom moc dobre,jeste po tydnu jsem hotova..unavena atd..Snad to prejde,musim normalne fungovat:( normalne neberu nic

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Evo.
Všechny popisované příznaky jsou typickými reakcemi organismu na stimulanty. Nejdříve pervitin stimuloval Vaše tělo, které vydalo více energie než bylo zvyklé a po skončení účinku drogy následovala únava. Organismus se většinou srovná sám do několika dní. Je to individuální záležitost. Můžete však tomu napomoci dostatečným přísunem tekutin, vitamínů a minerálů jako je Vít.B, hořčík, vápník. Dostatečným spánkem a odpočinkem.
Doporučuji se teď minimálně po nějakou dobu vyhýbat užití jakýchkoliv drog včetně alkoholu. Ideální by bylo, kdybyste se nevystavovala dalším, vážnějším, rizikům v důsledku užívání vůbec. Pokud by však přetrvávaly obtíže dále, napište a pokusíme se Vám pomocí. Opatrujte se.
HS