Nedavam dojezdy
Petr
Mám problém,že když jsem na dojezdu mám myšlenky na sebevraždu,pořád brečím a nejsem ničeho schopnej jenom ležím a jsem protivnej.Je to normální nebo mi hrabe?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Petře.
Nepsal jste, jakou drogu užíváte, která Vám způsobuje tyto stavy. Předpokládám, že se jedná o pervitin, který "dojezdy" způsobuje a příznaky, které popisujete jsou pro ně typické, ale u každého je to individuální.
Doporučila bych Vám více odpočívat, věnovat se věcem, které Vás baví, případně být s lidmi, kterým důvěřujete a můžete se s nimi otevřeně bavit o svých problémech nebo naopak se snažit konverzovat o jiných tématech. Nevystavujte se zbytečně zátěži, stresu a hlavně neužívejte další látky včetně alkoholu. To by pouze zhoršilo více Vaší psychiku. Pokud by se psychický stav zhoršoval nebo trval neúměrně delší dobu, doporučuji, abyste si řekl o odbornou pomoc a nezůstával na to sám. Můžete se obrátit telefonicky či osobně na krizová centra, která fungují po celé republice. Odkaz najdete na stránkách poradny případně můžeme předat přímo, když napíšete odkud jste. Případně se obraťte na Poradenskou linku SANANIM: 602 666 415, která funguje od pondělí do pátku v čase 13-17 hod.
Snad jsou tyto informace pro Vás užitečné. Přeji Vám, ať se  daří lépe a bylo by fajn, kdybyste si dal pauzu od užívání drog.
HS