oteklou ruku
mikys
dobrý den včera jsem byl na poli na Mákách když sem si opiát nitrožilně aplikoval poznal sem že je agresivní papila mě žíla po chvilce sem usnul opřený o ruku a od té doby jí mam znehybněnou bolí mě to v zápěstí prosím vás co to znamená děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bohužel, zdravotní potíže přes net neumíme objektivně vyhodnotit.
Jste z Prahy? Pokud ano, stavte se buďto u našich terénních pracovníků nebo v Káčku, máme i zdravotní personál, včetně lékařů.
Terénní práce (veřejná prostranství)
Úterý
14 - 19
Praha 1, 2, 5 a 13
Čtvrtek
14 - 19
Praha 1, 2, 5 a 13
Sanitka
Pondělí
14 - 18
Středa
14 - 18
Pátek
14 - 18
(parkuje ve Washingtonově ulici (nedaleko Václavského náměstí u Vrchlického sadů.
Kromě výměnného programu a poradenství zde poskytujeme také základní zdravotní ošetření a testování na infekční choroby (HIV, žloutenka typu C, syfilis). Testujeme jen injekční uživatele drog.
Místa, kde je možné terénní pracovníky kontaktovat, zjistíte na uvedených telefonních číslech.
pevná linka: 224 920 577
mobil: 603 209 948 (po-pá 14-19 hod.)
mobil pro Prahu 2, 5 a 13: 774 002 235 (út, pá 14-19 hod.)
http://www.sananim.cz/o-nas-1/terenni-programy-tp.html
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Jak v Terénu, tak v Káčku, Vás ošetří zcela bezplatně, lze i anonymně. Není čeho se bát.
Pokud jste odjinud, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová