Do žíly to nefunguje
Nikdy
Měl jsem úraz srazil mě rychlík byl jsem 21 dní v umělém spánku měljsem proraženou lebku když si pichnu třeba i 2 nic mi to nedělá do nosu jo a i tak jsem na tom spomalenej souvisí to?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Nikdy,
díky za Váš dotaz.
Těžko na dálku říct, s čím to, že na Vás drogy neúčinkují tak, jak byste asi chtěl, souvisí.
Nevím, zda užíváte nějaké léky, které by mohly účinky drog ovlivnit, jaký je Váš aktuální zdravotní stav atd.
Možná by stálo za to zastavit se v nejbližším Káčku a Vaše otázky s nimi víc detailně probrat. Včetně různých a bezpečnějších možností aplikace, s ohledem na Vaše zdraví. V káčku se dá o věcech určitě mluvit otevřeně, bez obalu.
Pokud nevíte, kde nejbližší káčko hledat, můžete využít Mapu pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeju hlavně zdraví, buďte na sebe opatrný.
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná