Slechnutí pervitin
Matty
Dobrý den, mám otázku co když si šlehnu několikrát pervitin do stejné žíly. Muže se mo něco stát ? ( i když ta ruka už bolí )

Odpověděl: Markéta Kordová
Matty, dobrý den,
pokud Vás jedna z končetin už bolí, je to signál, že něco není v pořádku a hrozí plno nepříjemný potíží. Doporučuji nejen neaplikovat do stejného místa do stejné žíly, ale zcela jinam, do druhé končetiny nebo zvolit jiný způsob aplikace.
Užitečné informace:
http://new.edekontaminace.cz/dovolena-pro-zily/
http://new.edekontaminace.cz/?s=manu%C3%A1l+bezpe%C4%8Dn%C3%A9+aplikace
http://new.edekontaminace.cz/tag/bezpecnejsi-aplikace/
http://new.edekontaminace.cz/masti-a-kremy/
Chodíte někam do Káčka nebo jste v kontaktu s terénními pracovníky? Pokud ano, zajděte tam, nechte si ruku ošetřit. Jestli nevíte, kam zajít, napište, jaká města máte poblíž, pošleme Vám kontakt. Ničeho se nebojte, tyto služby se dají využít anonymně a bezplatně.
V případě potřeby ještě napište.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová