Objednání kokainu
Matt
Hezký den,
dotaz se týká přítelova užívání a objednávání kokainu většinou pro kamarády, jelikož má kontakty a občas mu někdo napíše, jestli by nesehnal. A samozřejmě si taky někdy dá. Sice jen občasně (jednou za čtvrt roku asi), ale neodolá tomu. Já sama jsem ho zkusila párkrát a tak nějak jsem si zrovna k této látce vytvořila averzi, pomyšlení, že ho přítel objednává nebo užívá je pro mě nesnesitelné, byť je to v tak malé míře. Vždycky se pohádáme, já si slíbila, tmě budu tolerantnější, ale opravdu mi to nejde. A mívám z toho pocity úzkosti až panické ataky. Nevím jestli je to zrovna dotaz sem, ale dokážete mi alespoň poradit, jak se z touhle situací vyrovnat? Nebo jak ji řešit, na koho se obrátit? Omlouvám se, pokud je dotaz mimo. Děkuji za případnou odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
Váš dotaz není mimo, je celkem pochopitelné, že Vás zneklidňuje přítelova občasná konzumace, stejně tak fakt, že obstarává kokain pro další osoby.
Můžete se přímo obrátit na naši Poradnu pro rodiče a partnery na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba, ulevit si, načerpat podporu, rozhodnout se co dál...
Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová