LSD, marihuana
Petra
Dobrý deň,
dozvedeli sme sa, že dcéra s priateľom užívajú LSD a občas aj marihuanu, alkohol. Má 19. Všetko zatĺka, pripúšťa len občas marihuanu. Fajčí aj cigarety. Užíva antikoncepciu.je labilná, má 3r. vzťah, ktorý moc neschvaľujeme. Myslíme si, že práve on ju navádza na drogy. Chodievajú na našu chatu. V lete chcú ísť na zárobky do Holandska. Bojím sa o ňu. Čo ďalej? Rozhovory prebehli. Všetko popiera. Ďakujem pekne.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
ožná s dcerou hovořte o svém strachu o ni, o tom, co by od vás potřebovala, jak ji pomoci. Dcera studuje nebo pracuje? Bydlí s vámi nebo s partnerem? Chcete, aby jezdili na vaši chatu?
Nastavte si s dcerou pravidla, která budou přijatelná pro obě strany s tím, že pokud to nebude fungovat, potom by měla nastoupit do léčby.
Vám bych doporučila navštívit Adiktologickou poradnu, kde pracují s blízkými osobami uživatele, kde můžete získat podporu a pomoc při hledání cesty, jak dceři pomoci, http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Dále posílám kontakt na Poradnu pro rodinu SANANIM v Praze tel. 739 268 527 nebo 284 824 234, kde se můžete objednat, více info, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud z Prahy nejste, na www.drogy-info.cz najdete pomoc podle místa bydliště. Nebo napište a kontakt Vám vyhledáme.
Za Poradnu, Dana Pěčová