sex
rytmus
pokaždé jak si dám tak se promění v sexu chtového a neskutečně posedleho.po focení holek natáčení sledování porno.jsem perverzní.zkrátka mám posedlost a touhu vojet vlastní sestru tetu.a taky se proměníto stalo.najde se žena s podobným touha.

Odpověděl: Amrit Sen
Rytmusi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Netuším, nakolik Vám Vaše situace vyhovuje, nebo jestli uvažujete jí nějak řešit. V závěru dotazu to vypadá, že se ptáte, jestli se najde žena s podobnými touhami.
Odpusťte, nejsme seznamka, pokud byste měl zájem si o tom, co prožíváte promluvit s odborníkem specialistou v klidu a soukromí, bez rizik otevřít choulostivá témata a obav vyzrazení tajemství, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydllíte, rádi Vám potřebné kontakty na specialisty z oboru adiktologie, psychiatrie a sexuologie obratem pošleme. Váš dotaz i odpověď nezveřejníme, pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky webu poradny vložíte, se tak znázorní jen a pouze Vám.
Zároveň nabízíme osobní konzultaci s pracovníkem našeho kontaktního centra, nebo adiktologické ambulance v Praze, stačí zavolat a objednat se, nic dalšího nemusíte vysvětlovat. Konzultace i další služby jsou bezplatné a lze je využít i zcela anonymně:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: +420 605 240 501
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Provozní doba:
Pondělí 13 - 19
Úterý     9 - 19
Středa   13 - 19
Čtvrtek   9 - 19
Pátek     9 - 19
Víkendy a svátky 13 - 19
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
telefon: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý     9 - 17
Středa   9 - 17
Čtvrtek  9 - 17
Pátek     9 - 15
Co se Vám děje, není až tak vzácné, tím nechci snižovat závažnost situace, věřte, že se po rozhovoru lépe zorientujete v problematice a uleví se Vám. Nepíšete jak dlouho, jak často, kolik, ani jak pervitin užíváte, nezmiňujete ani, jestli jste náznaky podobných tendencí vnímal už dříve, nebo až s užíváním pervitinu, zda máte, nebo jak prožíváte partnerský/é vztah/y, případně nakolik Vám užívání drog komplikuje život. I o tom všem si s odborníky můžete promluvit.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Drogy a sex:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Přeji Vám vše dobré, buďte opatrný,
Amrit Sen.