Opium
Péša
Zdravím chtěl bych se zeptat ,beru drogy spoustu let ,jak co nejbezpečněji vyrobit z opia roztok pro nitrožilní aplikaci ,stejně to zkouším každý rok s různými způsoby ,stačí do emailu děkuji xxxxxxxxxx

Odpověděl: Amrit Sen
Péšo,
zdravím Vás, díky za důvěru. Zklamu Vás, upřímně, překvapil jste. Posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících, je pomoc lidem v úzkých a nouzi, kteří trpí v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, často jde o život. Také pomoc a podpora lidí, jejichž blízcí se potýkají se závislostí, předávání kontaktů a informací vedoucích minimalizaci rizik při užívání drog a destigmatizaci lidí, kteří je užívají a v neposlední řadě podpora motivace k léčby závislosti.
Informace jak drogy vyrobit, distribuovat, nebo jak a kde si je opatřit, či jak nejlépe si je vychutnat, nepodáváme. Rozumíme si?
Informací k otázkám podobného charakteru je na internetu, serverech a webech experimentátorů a drogových nadšenců habaděj, bohužel nejde ručit za jejich odbornou relevanci. Naopak, až příliš často na nich najdete nesmysly, nebo až absurdně nebezpečné informace, jejichž respektování může člověka ohrozit na zdraví i životě.
S dotazujícími komunikujeme výhradně prostřednictvím rozhraní naší poradny, jiné způsoby nejsou možné.
Stačí takto?
Děkuji, že budete napříště respektovat naše zásady.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen