dotaz
asew
dobry den.. s pritelkyni jsme obe zavisle na pervitinu. A z nicheo nic nam zacli vypadavat vlasy je mozne ze je to nasledkem uzivani nektere z davek protoze se to z niceho nic objevilo u obou.prosime o radu

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, asew,
díky za Váš dotaz.
Těžko bohužel na dálku říct, s čím přesně souvisí vaše vypadávání vlasů. Ale jak uvádíte, objevilo se u vás u obou ve stejný moment, souvislost s pervitinem se tedy více než nabízí. Nezměnily jste například zdroj, od kterého jste pervitin braly? U pervitinu je jeho přesné složení vždy tak trochu hádankou, je tedy opravdu možné, že vám některá z příměsí nesedla. Asi by stálo za to pervitin na čas vysadit  a sledovat, jestli se problém s vlasy nezlepší. Pokud by problém přetrvával, bylo by fajn podívat se, jestli nemůže být případná příčina jinde.
Pokud jste dlouhodobějšími uživatelkami, může jít například o důsledek horší životosprávy, jako je nedostatek vitamínů, stres, nedostatek spánku, psychická nepohoda apod.
Jak jsem již ale uvedla na začátku, neumíme takto na dálku stoprocenstně zhodnotit, co za vaším problémem stojí. Pokud by Vaše potíže přetrvávaly nebo se zhoršovaly, bylo by na místě vyhledat odbornou pomoc lékaře.
Buďte na sebe opatrné.
za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná