Perník vs Zaměstnání
Heretik
Dobrý den
Beru Matro 7 měsíců(je mi 20) mezitím byli nějaké menší pauzi třeba tyden či dva a chci s tím přestat jenže není to tak lehké jak se zdá (nejspíš slabá mysl resp: nedostatečná silná vůle) ale co je nejhorší chodím do práce a mám tam kolegy co berou už několik let jeden 8 a druhý asi 20 a to oni mi vždy připomenou tu onu látku.
Takže jediné co mě napadá jak s tím přestat musel bych dát výpověď v práci abych neměl nikoho ve svém okolí kdo by mi to mohl připomínat či dávat.
Tak se chci jen zeptat jak to vidíte vy? Či opravdu opustit zaměstnání a nebo to prostě vydržet a nebrat to jen s tím že o tom pořad někdo bude mluvit tak děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bylo by fajn, kdybyste byl v kontaktu s nějakou odbornou služnou (byť třeba ambulantně). Měl byste tak větší šanci abstinenci udržet. Sám jste uvedl, že se Vám to svépomocně moc nedaří.  Získal byste tím podporu a lépe byste rozuměl tomu co se s Vámi děje a bude dít. Jak Vám to zní? V případě zájmu, pošleme kontakty (stačí uvést jaká města máte v dobré dostupnosti).
Změnit zaměstnání v případě, že pracujete s dlouhodobými uživateli, pokud se budete snažit udržet abstinenci, je rozumné. Stejně tak přerušit kontakty s drogovou scénou celkově.
Stačí to takto?
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová