Pervitin injekčně poměr vody pro smíchání
Pitrs
Dobrý den jsem uživatel pervitinu už 2 měsíce aplikují si ho nitrozilne ale chci se zeptat když mám v injekci 4mm perniku a dal sem cca 20mm vody což je moc bude to mít slabší účinek než kdybych dal méně vody? A bude tam více vody než pervitinu takže mi to neudělá žádný stav? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Pitrsi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Ředit pervitin 2 díly pervitinu k 1 dílu vody, je nesmysl, který může být nebezpečný.
Větší, nebo menší množství vody nemá na na účinek drogy v ní rozpuštěné vliv, pokud se nebudeme bavit o extrémech.
Z toho, co píšete, odpusťte (4mm "stlačeného" může mít různou hmotnost, záležet může na dalších okolnostech, kvalitou konče, navíc stupně ve stříkačce se neodvíjejí od milimetrů, ale mililitrů) netuším, o jaké množství pervitinu vlastně jde.
Nevím, jak dlouho drogy injekčně užíváte, ani jak intenzivně, od toho by se mohla odvíjet další doporučení.
Nic nezkazíte s tím, když související otázky položíte osobně pracovníkům nejbližšího kontaktního centra, spádového terénního programu, adiktololgické ambulance, AT poradny, nebo obdobného odborného zařízení, či službě v dosahu, osobně, bezplatně, můžete i zcela anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na našem webu, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
https://www.chemsex.cz/injekcni-uzivani
https://www.substitucni-lecba.cz/novinky/injekcni-aplikace-drog-je-nebezpecna-pro-narkomana-i-jeho-okoli-231
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/20574/snizeni-rizikovosti-injekcni-aplikace-drogy.html
https://www.drogy-info.cz/data/obj_files/4629/598/200402%20injekcni%20uzivani_web.pdf
https://cs.wikipedia.org/wiki/Nitro%C5%BEiln%C3%AD_aplikace
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.