Poppers
Oldřich
Dobrý den, chci se zeptat. Mám alergickou reakci na stehnech na těkavou látku Poppers. Je nějaký lék či mast, prosím? S pozdravem Oldřich xxxxxx, DiS.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Oldřichu,
díky za Váš dotaz. Bohužel bez objektivního vyšetření a dalších informací o průběhu alergické reakce nejsme schopni takto na dálku poskytnout adekvátní informace a vhodný postup, jak alergickou reakci na stehně ošetřit.
Bylo by vhodné vyhledat radu lékaře či lékárníka v lékárně, kde můžete své potíže více popsat či ukázat.
V prvním případě, je důležité se vyvarovat dalšímu užití poppers, abyste alergickou reakci dále nekomplikoval.
Pokud máte jakýkoliv důvod, proč nechcete vyhledat lékařské ošetření, prosím zkuste reakci podrobněji popsat nebo zajděte do Kontaktního centra pro uživatele drog, kde Vám adekvátněji poradí.
Víte kam u vás zajít? Stačí napsat větší město, odkud jste, a zašlu Vám vhodný kontakt.
Stačí takto?
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová