Alkohol a špatně stavy
Ella
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat jestli je normální, že když si dám dvě malé piva, tak je mi zle začínám panikařit, špatně se mi dýchá a přijde mi svět jiný. V životě jsem tohle nikde nezažila, ale poslední dva roky pokaždé co se napiji alkoholu . Už nevím co mám dělat. Na alkoholu jsem nikdy závislá nebyla a rada si dam občas pivo ale nejde to když vim jak špatně mi po něm bude. Myslíte že je to normální nebo bych měla vyhledat pomoc.
Dekuju za odpověď Ella

Odpověděl: Amrit Sen
Ello, zdravím Vás,
díky za důvěru. Co popisujete, úplně běžné není, píšete, že nejste závislá a jestli tomu dobře rozumím, pivo dáte i tak občas dáte, přestože víte, že Vám bude zle. Každý, včetně mě, by Vám na první dobrou doporučil, abyste se alkoholu napříště obloukem vyhýbala, vypadá to, že potíže převládají nad benefity, ale možná, že máte důvody, proč se napít, o kterých nemohu z internetové komunikace a Vašeho dotazu vědět. I tak mám za to, že nám nepíšete poprvé, opravte a omluvte mě prosím, jestli se pletu.
Internetové poradenství má své limity, obávám se, že Vám takto na dálku nedokážeme pomoci. V každém případě Vám doporučuji, abyste o potížích otevřeně promluvila s lékaři, můžete začít u praktika, ale určitě s psychiatrem.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen