První pervitin
Honza
Dobry den, je mi 16 let(v cervnu 17). Pravidelne kazdy patek uzivam extazy, ale uz je to moc slabe. Tenhle vikend chci zkusit pervitin s krystalickym mdma. Nikdy driv jsem piko nemel, date mi nejake rady co mam od toho cekat? Chci smychat mdma s pikem abych nesnupal jen ciste peri.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Honzo,
díky za dotaz. Asi Vás nepotěším, ale mám jednu jedinou radu a to: nehazardujte! Kombinovat drogy je opravdu velmi riskantní a pokdu chcete slyšet, co od toho čekat, můžete se těšit například na: velmi nepříjemný trip, riziko toxické psychózy, kolaps organismu, poškození orgánů apod. U obou látek se jedná o stimulanty, tedy látky, které Váš organismus nabudí - jejich kombinace může být opravdu vrcholně nebezpečná, organismus nemusí takovou zátěž unést. U všech drog je vždycky také velmi riskantní to, že nevíte, jaké přesné složení mají a co do sebe v tu danou chvíli dostáváte. Koktejl různých látek pak může způsobit velmi nepříjemné stavy s trvalými následky.
Prosím, buďte na sebe opatrý a podobným experimentům se vyhněte. To, že Vám již extáze nedává to, co asi kdysi dávala, bych nebrala jako impuls k tomu se věnovat "hustším" látkám jako je pervitin. Ten je velmi zrádný, a za velmi krátkou dobu si Vás dokáže pěkně omotat kolem prstu - hrozí u něho velmi silné riziko psychické závislosti. Co si dát naopak od drog voraz, dát tělu i hlavě odpočinek? Nepřemýšlel jste o tom?
Prosím, dávejte na sebe pozor!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná