MDPHP a spazmy
Nikdo
Dobrý den, přes rok užívám MDPHP kouřením. V listopadu jsem prodělal covid a od te doby mám problémy. spasmy zádových svalů, které se den ode dne zhoršují a rozšířili na krk, ramena, břicho a boky. Omezují mě v pohybu. Bodavá vystřelující bolest. začali mi vystupovat tlusté žíla v oblasti třísel a břicha kde se mi take od zad vytvořilo něco "jakoby kost" na pohmat bolestivá a vytvořila se už i na levé straně. Nesnesitelná bolest beder přechází na hrudní a krční páteř. Napětí ve svalech,které nejde uvolnit,poslední dny slabost levé ruky a nohy s brněním. Otoky nohou hned ráno po 5min stání. MR mozku v pořádku,odběry krve také. Incip. Spondyloza. Vypadám jakobych denně makal v posilovně může být příčinou droga?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Nikdo, zdravím Vás,
díky za váš dotaz. Bohužel takto na dálku lze těžko objektivně vyhodnotit vaše potíže a určit jejich příčinu. Píšete, že přes rok užíváte MDPHP a k tomu jste asi před půl rokem prodělal covid, od té doby se u Vás vyskutují bolesti, které se zhoršují.
Bylo by rozumné vyhledat lékaře, aby Váš stav zhodnotil. V dotazu zmiňujete, že Vám byla diagnostikována spondylóza. Stimulanty mají vliv na nervový systém a zvyšují fyziologické funkce. Doporučuji se tedy držet doporučení lékaře a ideálně se dalšímu užívání MDPHP vyvarovat. Užívání drog samozřejmě může průběh onemocnění komplikovat.
Stačí takto?
Klidně ještě napište, budete-li potřebovat.
S pozdravem,
Nikol Spůrová