Help
Cenyys
Zdravim chtel bych se zeptat
Bral jsem pervitin asi 6 mesicu
Prestal jsem a je to asi 4 mesice co jsem cistej ode vseho
Predtim to byla marihuana alkohol a vsemu jsem dal konec a rozhodl se pro strizlivy stav alee hlava mi nalhava hrozny veci ze to nezvladnu mam uzkostny stavy pesimisticke mysleni.. unavu,nechut do zivota
Chtel bych vedet jestli postupem casu kdyz to budu dodrzovat jestli se vratim do normalu
Nabiju se zpet energii a dostanu normalni ci pozitivni mysleni

Odpověděl: Amrit Sen
Cenyysi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je moc fajn, že jste se rozhodl změnit směr a že se držíte. Chápu Vaše potíže, nejistotu i obavy, dobře, že píšete. Máte li získat klid a větší jijstotu, doporučuji Vám nezůstávat v náročné situaci sám a vše, co se Vám děje, osobně probrat s odborníky. Uleví se Vám a budete mít šanci získat nástroje a dovednosti, jak nejen udržet abstinenci, ale jak užitečně zaplnit možné vakuum po užívání návykových látek a souvisejících činnostech, posunout se směrem ke spokojenému životu, dozvíte se, co s úzkostmi a podobně.
Doporučuji Vám zavolat do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo obdobného zařízení, které poskytuje bezplatné služby bývalým uživatelů návykových látek, domluvit si termín schůzky. Při osobním setkání, po bližším seznámení se situací se dozvíte, jak na to, získáte podporu a pomoc, bezplatně, lze i anonymně. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám pošleme kontakty.
Jak kontakty můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Zároveň, pokud máte možnost, skupinu v dosahu, zkuste zajít na mítink/y svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých NA - Anonymních narkomanů, kterým se díky sdílení zkušeností, vzájemné podpoře, přátelství a 12ti krokovému programu daří dlouhodobě abstinovat, uzdravovat se a šťastněji žít.
NA - Anonymní narkomani CZ
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/kontakt/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Držím palce, ať se daří!
Amrit Sen