Ranní nevolnost
Phill
Zdravím prosím vás chtěl bych se zeptat, můžeš způsobit nadměrné kouření marihuany ranní nevolnosti? Protože každé ráno mi je blbě od žaludku a nemám žádnou chuť ale jakmile si zahulim tak to přejde. Díky za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Phill,
děkujeme za Váš dotaz. Našla jsem článek, který by pro Vás možná mohl být zajímavý:
https://magazin-legalizace.cz/2623-syndrom-chronickeho-zvraceni-v-dusledku-uzivani-konopi/
Ukazuje na možnou spojitost dlouhodobého užívání marihuany s trávicími problémy (ranní nevolnost, zvracení atd.). Uvádí se, zde, že potíže obvykle přestaly právě po vysazení THC a při opětovném kouření se pak znovu objevily.
Možná by tedy stálo za to na nějakou dobu marihuanu vysadit a sledovat, zda se potíže zlepší. Pokud ano, příčina je pravděpodobně opravdu v jejím užívání. Pokud ne, bylo by vhodné vyhledat lékařskou péči, aby nedošlo k zanedbání nějakého vážnějšího zdravotního problému.
Tak přeji ať je lépe.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná