Sucho v ústech
Krtek
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat je mi devatenáct let a vyzkoušel jsem po třetí v životě pervitin.
Nebo pervitin ? Bylo to žluté jak citrón a i když jsem sešnuoal 3 asi 4 cm čáru byl jsem jen neúnavný a nespal jsem dva dny.
Momentálně je to 4 den kdy jsem nic nepožil ale trpím strašným suchém v ústech, mám divnou chuť chemie na jazyku který je jakože podrážděný ,dělá se mi blbě po jídle i pití nemám chuť na cigarety a jsem strašně unavený.
Co mam dělat s tím vyschlymy ústy ? Pokaždé kdy se naoiju je to ještě horší?
Nejsem nějak otráven?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Pokusím se vám na něj přehledně odpovědět.
Ano, to, co jste užil byl pravděpodobně pervitin. Dávka se většinou měří na váhu, ne podle délky čáry.
Obvyklá dávka je cca 100 mg, nebo méně. Podle kvality drogy.
Před užitím je dobré se najíst, droga vám totiž stéká z nosní sliznice do žaludku a může ho dráždit.
Hltan už jste si podráždil, stejně tak dutinu ústní. Takže to berte jen jako doporučení pro příště.
Šňupání drogy vypadá jako nejméně rizikové, ale bez následků rozhodně není.
Můžete pro příště zkusit drogu dát do kapsle a polknout ji. Prázdné kapsle seženete v kontaktním centru nebo na internetu. Droga pak samozřejmě nemá tak rychlý nástup, účinkovat ale nakonec bude stejně.
Na závěr se ještě vrátím k vašim dotazům.
Co mam dělat s tím vyschlými ústy? Zkuste nějaké bonbony na cucání, nebo Panthenol. Něco, co vám poradí v lékárně na regeneraci dutiny ústní.
Pokaždé kdy se napiji je to ještě horší? Je to možné, ale určitě pijte! je to důležité pro vyčištění organismu. Doporučila bych vám vodu, nebo bylinkový čaj.
Nejsem nějak otráven? Těžko říct, jestli vámi užitá droga obsahovala i jiné příměsi. Dealeři drogu někdy ředí různými léky, ale i nebezpečnějšími látkami. Droga také může obsahovat těžké kovy. Váš stav odpovídá potížím po užití, ne otravě. To by vám bylo ještě hůře. Ale i samotné užití drogy je svým způsobem otravou.
Mějte na vědomí, jak vám bylo a zkuste příště užívat méně, případně dejte organismu i více času na regeneraci. Drogy přináší příjemné prožitky, ale bohužel vám toho také hodně vezmou.
Přeji vám, aby vám bylo brzy lépe!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková