Mdma už mě nesjíždí
Luboš
Je mi 17, pravidelne v patek si dam kouli a nejakou tu caru ema. Ale uz mi to nic nedela, necitim zadne nebo skoro zadne ucinky. Chci se zeptat po kolika extazi mi hrozi predavkovani? Myslim si ze je lepsi sezrat vice kouli nez foukat piko

Odpověděl: Markéta Kordová
Luboši, dobrý den,
množství látky se velmi špatně určuje, jelikož každý organismus je trochu jiný, jinak látky snáší. Také je důležité, v jakém fyzickém, ale i psychickém stavu se v době konzumace právě nacházíte a jaké přesné složení, má konzumovaná látka. Proto nelze předem určit, co se dá považovat relativně za bezpečné a co už ne, bohužel. Rozhodně platí obecné pravidlo, čím méně, tím lépe, mezi tím udržovat dostatečné rozestupy, aby si tělo, ale i psychika, měli čas odpočinout a opět se dostat do své rovnováhy. A látky nekombinovat.
O MDMA více zde: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Doporučuji přečíst především poslední odstavec Doporučení a rady lékaře.
Mějte se hezky a buďte opatrný!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová