Benzodiazepiny
Andrej
Dobrý deň, prosím vás vie mi niekto dať vedieť po akom čase užití benzodiazepinu, napríklad Xanaxu má človek pozitívny moc? Či sú to minúty, hodiny, alebo okamžite. Vopred ďakujem, za radu.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Benzodiazepiny odcházejí z těla celkem rychle. Bohužel se to ale počítá na dny .
Doba záchytu v moči je 3 - 5 dní po ukončení aplikace. Benzodiazepin - nejznámější léky benzodiazepinového typu jsou Diazepam a Oxazepam, Rohypnol, Neurol, Rivotril a další, detekovatelnost v moči je 1 - 7 dnů. Váš Xanax se mi bohužel nepodařilo přesně dohledat, počítala bych u něj se 7 dny.
To, že vaše moč už je čistá si můžete zkontrolovat i testem na drogy zakoupeným v lékárně, samozřejmě testem přímo na benzodiazepiny, takový test bývá většinou v testech na více drog.
Přeju vám ať vám testování dopadne dobře,
v případě dalších dotazů se na nás kdykoliv obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková