Řízení po drogach
Hdudb
Dobrý den chtěl bych se zeptat v úterý mi dal kamarad něco bílého a já si to dal myslím ze to byl kokain a chci se zeptat když už to je 60 hodin od toho co jsem si to vzal tak když me zastaví policisti a daji mi udělat testy tak by mělo být vše v pořádku je to tak ?
Diky za odpověď
Dost se bojim

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
jak jsem psala v předešlé odpovědi, pokud šlo o kokain, drží se v těle cca 24hod.
V případě, že by šlo o pervitin, tak tam je to déle. Pervitin  - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
Sám nevíte, co to přesně bylo, jen tušíte, že to byl asi kokain (také se stává, že bývá kokain s pervitinem ,,smíchaný").
Doporučuji koupit test a otestovat se, ať víte, jak na tom jste. V lékárnách se běžně dají koupit, ať máte jistotu, že jste v pořádku.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová