Abstinencni příznaky alkoholu.
Janny
Dobrý den
Asi měsíc popíjím začalo to pivem tři deně
Teď už musím pít víno.
Dnes ve tři ráno mě probudil absťák na alkohol. Přes to že jsem večer vypila tak možná litr a půl vína ve tři jsem se strašně chvvela třásla. Musela jsem se napít pak to přešlo.
Přes týden piju vinno. Kolem 1,50l
Mám problémy s chvěním celého těla . Chtěla bych přestat pit ale mé abstinenční příznaky mi to nedovolují. Ba ani bážení po alkoholu.ani psychycka závislost
Odvikat od alkoholu bych chtěla v domácí péči ale jak mám přestat pit. Když mám sylny no nevím jestli silný abstinenční příznaky. Ale omezují mě chvění celého těla
Pocení
Chuť se opít
A jedina váha mě trápí nabrala jsem 15kg a ráda bych zhubla. Chtěla bych omezit pití možná i přestat pit. Ale má psichycka a fizicka stránka mi to nedovoluje.
Chodím třičtvrtě roku na terapie kuli alkoholu. Ale teď jsem se 2xnedostavila. Ještě před rokem jsem byla závislá na pervitinu to jsem hravě zvládla. Ale alkohol už je těší kalibr.
Vůbec nevím jak omezit postupně pití kolik pít když jsem zvikla na 1,5lvina
Chtěla bych vše zvládnout doma. Nevím kdy si dát sklenku. Na zahnání fizickych příznaků. Do celého pití jsem se nějak zamotala a nedaří se mi vymotat. Trápí mě fizicke příznaky. Ale jak je zmírnit až přestat pit a zůstat na jednom pivu deně ne víno v takovém množství. Ví o tom jen mě kamarádky přítel který deně pije 6piv deně a to je asi to co mě taky trápí že on nepřestaneš a mě se to takhle nedaří.
Prosím o radu. Kolik pít aby přestaly abstaky. Asi to bude velmi těžké to zvládnout doma?

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
pokud chcete přepíjet abstinenční příznaky, tak se do závislosti jenom zamotáte ještě víc. Píšete, že chodíte 3/4 roku na terapie kvůli pití. Hovoříte tam o svých problémech s alkoholem, s chutěmi a abstinenčními příznaky? Terapeut/ka by měla posoudit, jak je vážný váš stav a doporučit vám detox nebo jinou léčbu.
Také zmiňujete nárůst tělesné hmotnosti, což opět souvisí s pitím alkoholu, který je velmi kalorický. Takže, pokud se vám podaří nepít, udržet změnu životního stylu, který je s abstinencí spojený, podaří se vám zhubnout.
Svou kamarádku a přítele požádejte o podporu v abstinenci, aby před vámi nepili, nebyl doma alkohol, bude to pro vás jednodušší.
Každopádně, buďte otevřená ka svému terapeutovi/ce, to je cesta, která vám pomůže.
S pozdravem za Poradnu Dana Pěčová