Zavislost
Kajdzas
Dobrý den dá se léčit i bez toho abych byla v léčebně nutné potřebuji pomoct jsem závislá už nekolik roku a chci se toho konečně zbavit ale mám strach že přijdu o syna když někde něco řeknu

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Kajdzas,
v předchozích odpovědích jsem doufám částečně zodpověděla i tento Váš dotaz.
Ještě malé doplnění:
Existují i ambulantní formy léčby, tzn. takové, kdy neopouštíte své domácí prostředí, ale do léčby docházíte. Tato varianta léčby ale může být pro někoho ne úplně snadná, právě z toho důvodu, že se nevymaníte z prostředí, ve kterém berete.
Velmi Vám doporučuji obrátit se na kontaktní centrum v místě Vašeho bydliště.
Ve Vašem městě například : http://www.kappa-help.cz/
Můžete s nimi opravdu bez obav mluvit o tom, v jaké situaci se nacházíte a jaké představy o jejím řešení máte. Nebojte se, vše co pracovníkům sdělíte musí zůstat mezi vámi, pracovníci protidrogových služeb jsou opravdu vázáni mlčenlivostí ze zákona a nesmí sdělené informace nikomu předávat.
Myslím na Vás a přeji, ať brzy najdete ideální řešení, jak z toho ven.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná