Za jak dlouho drogy nebudu mít v těle
Hlkj
Dobrý den chtěl bych se zeptat za jak dlouho po použití kokainu budu moct řídit kdyby me zastavili policajti už je to 28 hodin po použití mohl bych už bezpečně jet kdyby me zastavili a jsem dělal testy budou negativní ?
A popřípadě antidopingove kontroly z moce tam to pujde zjistit jak dlouho cca jestli sem něco použil nebo ne a kdy budu po použití kokainu 100% čistý ze nikdo nic nenajde
Diky moc !!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že si sháníte informace a snažíte se tím předejít případným potížím, to je rozumné.
Kokain - detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 h - jsou to, ale pouze orientační údaje, může to být dost individuální s ohledem na kvalitu užité látky, frekvence konzumace a také záleží na schopnosti organismu se s látkou vypořádat.
Doporučuji zakoupit volně prodejný test (v lékárnách jsou běžně k dostání) a sám se otestovat, abyste vědět, jak na tom jste.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová