marihuana a soustředění
Valerie
Dobrý den,
vyzkoušela jsem už mnohokrát mariuhanu a stále se cítím mimo. Nedokážu se soustředit, trávu jsem neměla 2 měsíce a i přesto jsem mam problémy se soustředěním. Plánuji omezit navždy kouření trávy, a proto bych se Vás ráda zeptala zda to zmizí.
Děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Valerie,
děkujeme za Váš dotaz. Je fajn, že máte v plánu trávu trvale omezit, zdá se, že to opravdu není látka, která by Vám přinášela nějaké fajn stavy a zážitky.
Problémy spojené s užíváním marihuany by opravdu měly v řádu týdnů odeznít. Záleží také na tom, jak dlouho a jaké množství jste užívala, jak rychle a účinně se Váš organismus THC dokáže zbavit a zregenerovat se atd.
THC je zrádné v tom, že umí spustit nebo prohloubit psychické potíže, které se do doby před užíváním neprojevovaly, ale čekaly tiše na nějaký spouštěč. Tím právě kouření marihuany může být. Proto doporučuji, pokud by Vaše potíže přetrvávaly delší dobu a Vy jste se stále cítila mimo, vyhledat nejbližší adiktologickou ambulanci.
Ty mívají v týmu mimo jiné i lékaře - psychiatra, se kterým lze otevřeně hovořit o tom, co se s Vámi děje, co bylo pravděpodobným spouštěčem a hledat možné cesty k zlepšení Vašeho nepříjemného stavu.
Nejbližší adiktologickou ambulanci můžete vyhledat například zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji ať je brzy líp a buďte na sebe opatrná.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná