Přijdu o řp?
Russel
Dobrý den , mám dotaz jestli přijdu o řp, měl jsem docela divoký týden v pondělí večer jsem měl pár “prásků “ pervitinu poté z pondělí na úterý par lajn kokainu , poslední asi v 8h ráno v utery do toho se hodně pil alkohol . Poté sem spal , odpočíval a normálně jedl až do ctvrtku po obědě sem sedl do auta chytla mě policie , vzali mi test z potu a vyšel pozitivní , následně sem jel na moč a krev (bylo zhruba 15:00), řidičák mi nechali , chci se zeptat jestli je nějaká šance , ze mi v krvi nic nezbylo , dočetl sem se ze v moci to bývá daleko déle , ale nemá to žádný vliv na řízení ,děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
to neumím odhadnout, může to být dost individuální, každý organismus se s odbouráváním vypořádává po svém, také záleží na kvalitě konzumovaných látek a na frekvenci užití.
Uvádím orientační údaje:
Kokain - detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 h
Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny
Pokud byste se potřeboval poradit, jak postupovat dále, v případě, že byste měl problém, můžete se obrátit na bezplatnou právní poradnu, která se specializuje na oblast nelegálních drog. Mají na svých stránkách také on-line poradnu, kam můžete anonymně napsat, obdobným způsobem jako jste to udělal u nás.
https://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Pro příště doporučuji se řízení vyhnout, nejde jen o odebrání ŘP, ale můžete ohrozit sebe na zdraví či životě, stejně tak někoho dalšího. Je zbytečné přijít do potíží.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová