Kratom+ Kokain + alkohol
Vyluka
Dobry den po delším užívání Kratomu cca měsic každý den a do toho požití kokainu, mdma a alkoholu. Se už 3.dny cítím jakoby na dojezdu a myšlenkama hodně špatně tep mi skáče z 52 na 176 a nedokáži se uklidnit a hlavně přemýšlím nad takovými věcmi, že si začínám připadat, že jsem se snad zbláznila. Ruce se mi neskutečně třesou, bolí mě srdce a mám neskutečné nutkání si dávat kávu.
Prosím není nějaká rada, jak se dát zpět do normálu. Jestli vyhledat odborníka nebo počkat, že tyhle úzkostlivé stavy přejdou? Jsem pracující a studující mladá holka 21 a nerada by jsem tak brzy se zbláznila.
Děkuji za vaši odpověď. A přeji krásný zbytek dne.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Vyluka,
děkujeme za dotaz a omlouvám se. Bohužel nejsme v rámci webové poradny, z důvodu velkého množství dotazů, schopni vždy reagovat ihned. Doufám, že už je Vám lépe.
Kombinace těchto a jakýchkoliv dalších látek je opravdu velkým rizikem. Nikdy nevíte, co s Vámi po fyzické i psychické stránce takový koktejl udělá. Může to být až život ohrožující. Už to, že píšete, že se necítíte vůbec dobře, máte pocit na zbláznění a nepříjemné fyzické stavy je důkazem toho, že Vám tato kombinace vůbec neprospívá a ani neprospěje, pokud byste ji někdy opakovala.
Co se týká kratomu, bylo by vhodné se mu vyhýbat, ač je velmi dobře dostupný. V praxi se čím dál více setkáváme s lidmi, kteří mají při vysazení podobné odvykací stavy jako např. u heroinu. Často se spustí i nepříjemné psychické obtíže.
Doporučuji Vám si dostatečně odpočinout, doplnit vitamíny, minerály (především vápník a hořčík), vyváženou a pravidelnou se stravu, dodržujte pitný režim (nealko), můžete zkusit pít bylinné čaje (meduňka) působí sedativně.
Pokud si nedokážete kratom a další látky odpustit a užívání Vám přináší potíže, je na čase kontaktovat odbornou pomoc a nezávazně, třeba i anonymně, o všem promluvit - např. v adiktologické ambulanci, AT poradně, nebo kontaktním centru.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatná zařízení i anonymní služby pošleme.
Stačí Vám to takto? Budu ráda, když dáte vědět, jak se Váš stav vyvíjí.
Pokud potíže neodezní nebo budou neúnosné, určitě vyhledejte lékaře.
Buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová