SOS
Peliska
Dobrý den mám dceru po loukemii a potřebuji někoho kdo by ji uměl se stim vypořádat a návrat zpět do života . Její drogová závislost je úplně na začátku a proto zoufale hledám pomocc

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
většina nemocnic, kde se léčí pacienti s leukémií mají k dispozici psychologa. Pravděpodobně ji pervitin pomáhá zvládat emoce a strach, který cítí.
Mluvte s dcerou otevřeně o tom, že o ni máte strach, co s vámi dělá její užívání návykové látky, jak ji můžete pomoci, v čem ji můžete pomoci a pokud bude mít zájem pomožte ji vyhledat pomoc.
Na www.drogy-info.cz najdete podle svého bydliště kontakt na adiktologickou ambulanci, popřípadě oslovte pojišťovnu, kde by vám měli dát seznam smluvních psychologů, popřípadě si najděte někoho na doporučení nebo přes internet na přímou platbu.
Za Poradnu Dana Pěčová