LSD, THC a magnetická resonance
Neznámá
Dobrý den,
V pondělí jdu na MR mozku (kontrolní kvůli vyloučení ložiskových změn) z důvodu zapomínání a poruchy koncentrace v rámci postcovidu.
Po velmi dlouhé době bych si chtěla dát v sobotu trip, případně zahulit. Většinou mi LSD s hlavou spíše pomohlo..
Ráda bych se tedy zeptala, zda bude v pondělí MR tím tripem nějak ovlivněna.
Děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Neznámá, zdravím Vás,
díky za důvěru a dotaz. Užití LSD či marihuany na výsledky magnetické rezonance pravděpodobně mít vliv nebudou. Pokud však máte nějaké zdravotní problémy (právě poruchy koncentrace a paměti), kvůli kterým na vyšetření jdete, tak pro Vás samotnou není vhodné, abyste drogy užívala. Co myslíte? Tím, že si je nedáte, rozhodně nic nezkazíte, spíše naopak. Také by bylo fajn, abyste byla na vyšetření dostatečně odpočinutá. Je zbytečné si organismus před vyšetřením rozhodit.
Stačí takto?
Kdyby vás ještě něco napadlo, určitě se ozvěte.
Buďte na sebe opatrná a přeji, ať jste brzy fit!
S pozdravem,
Nikol Spůrová