Chci znát opravdovej duvod a pochopit to..
Predatox
Zdravím.. jsem letitý uživatel pervitinu a to cca 30let několikrát denně.. jsem podnikatel a ani rodina nikdy nic nepoznala..a drogu spíše využívám k max výkonu..ale posledních cca 5 .let se mi víc a víc stává po dni či dvou užívání že me tělo jako by zůstane o desítky let..je my 45..a vážím 130kg váhu nezvládám kontrolovat a 140byl max..aplikují nitrozilne a bez problemu a viditelných...vím že něco je špatně ale praktik lékař nic z výsledků krve či preventyvky neobjeví.. a přesto už pár hodin po aplikaci můj pohyb vstát že židle či postele trvá minut a nelze urychlit.. nic nebolí a přesto nestane rychle jak je obvykle...po 3 a více dnech sejít 5metru sch schodů mi trvá 10 minutaprirovnal bych se k 79ti letemu starci ..stejně napohled..I má babička bych řekl stejně pomalu v 80ti vstávala a když mi spadne něco na zem opravdu 2minuti se ohýbam..Nelituji se a neštěstí si!je a byl to já sám kdo se rozhodl pro tento život a jistě jsem nečekal dlouhého věku se skokem z padáku.. jen by mě zajímalo čím to může být...který orgán to způsobuje a co mohu čekat.. děkuji za odpověď a snad mě ujasnite mě nic nenapad..

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Predatox,
děkujeme za Váš dotaz. Pravděpodobně pro Vás nebudu mít uspokojivou odpověď, ale takhle na dálku bohužel opravdu těžko říct, jaký orgán Vaše potíže způsobuje a co přesně se s Vaším tělem děje.
Doba užívání, kterou uvádíte, je opravdu dlouhá, je možné, že si pervitin vybírá svou daň a Vaše tělo Vám dává najevo, že už je toho na něj příliš. Pervitin dokáže poškodit řadu orgánů (mozek, játra, plíce atd.), opravdu ale těžko na dálku určovat diagnózu. A ani nejsme lékaři, kterým toto přísluší.
Proto bych Vám velmi doporučila obrátit se na Vašeho praktického lékaře a své potíže mu sdělit. Pokud máte obavy z toho, jak s lékařem mluvit o tom, že jste uživatel, možná by stálo za to obrátit se na nejbližší kontaktní centrum nebo adiktologickou ambulanci a probrat s nimi potíže a obavy které Vás trápí. Můžete se pobavit i o tom, jak s lékařem mluvit, co můžete očekávat atd.
Nejbližší zařízení lze vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Prosím, návštěvu lékaře nedokládejte, aby nedošlo k zanedbání nějakého vážnějšího zdravotního problému.
P.S. Neuvažoval jste o změně? O tom dopřát Vašemu tělu po tolika letech odpočinek? I o tom lze v doporučovaném zařízení mluvit.
Buďte na sebe prosím opatrný!
Pokud Vám můžeme ještě nějak pomoci, napište.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná