Odpoved
Kkkkkk
Dekuji mnohokrat za zodpovězení , vaši ochotu a za vás čas. Ve vaši odpovědi na muj dotaz nabizite zaslání mi nejbližší TK bydlím v Olomouci

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
léčbě v TK, ale i dalším formám léčby, zpravidla předchází poradenská konzultace v nejližší adiktologické ambulanci, AT poradně, kontaktím centru, nebo obdobném zařízení, kam je třeba zavolat a domluvit si termín schůzky.
Pracovníci bezplatné služby Vám vysvětlí, jak a kde která léčba probíhá, seznámí Vás se všemi náležitostmi a v případě zájmu Vám pomohou léčbu a nástup na detox, který každé pobytové léčbě nutně předchází, vyřídit. Věřte, že nemusí být výhodné nastupovat do TK někam za nejbližší humna...
Centrum komplexní péče Podané ruce
Dolní náměstí 2
779 00 Olomouc
Telefon: +420 773 996 916
E-mail: terapie.olk@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/centrum-komplexni-pece-v-olomouckem-kraji/
Adiktologická ambulance prevence a léčby závislostí
Bořivojova 540/30A
779 00 Olomouc
Telefony: +420 774 425 001, +420 608 405 237
E-mail: zavislostiolomouc@gmail.com
Web: https://zavislostiolomouc.cz/
https://zavislostiolomouc.cz/kontakt/
Kontakty na zařízení, poskytující pobytovou léčbu drogové závislosti v ČR
Terapeutické komunity:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=7&st=&r=&d=&c=#result
https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
Léčebny:
https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Požehnané Velikonoce, Amrit Sen.