konec perv
jakub
zdravim. chci skoncit s pervitinem. chtel bych se lecit ambulatne. nikde nebyt zavreny. Je mi 29, beru ho cca od 16, jen vikendove. celou dobu nosem, posledni rekneme dva roky ho i kourim. posledni dobou sem zacal i s alkoholem abych usnul. Jsem z okoli frydku-mistku muzete mi zaslat kam bych mohl dochazet? Diky, uz pomalu nevim jak dal.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jakube, dobrý den,
je fajn, že máte snahu začít své potíže řešit.
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace RENARKON a informovat se možnostech, kontakt a další informace viz odkaz níže.
Frýdek-Místek, Kontaktní a poradenské centrum Frýdek-Místek
Renarkon o. p. s.
Ambulantní program
Malé náměstí 104, Frýdek - Místek, 738 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 558 628 444, 606 694 244
Pomoc lidem v obtížné životní situaci související s užíváním návykových látek, včetně alkoholu a léků, hraní hazardních her, sázení či jiného závislostního chování. Pomoc rovněž osobám blízkým sekundárně zasaženým závislostní problematikou - tedy rodinným příslušníkům, partnerům, dětem (od 11ti let) a dalším osobám. Poskytování výměnného programu, hygienického a potravinového servisu, terapie, poradenství, sociálně-právní pomoci a dalších služeb.
Mgr. Libor Menšík
www: http://www.renarkon.cz
Držíme palce a přejeme dostatek sil!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová