Co mám za poruchu
Kkkk
Užívám drogy pervitin. Na pervitinu dělám věci kterých na čisté hlavě nemohu přijít na jméno . Sama nechápu jak sem mohla něco takového rict o někom koho miluji madevse nebo dělám takové kroky které jsou proti mému přesvědčeni a mému já proste co bych nedělala a jsem proti tomu hnusi se mi to nakonec to udělám. To co je pro mě nejvíc malá a má holka jsou moje vše vážím si ji dokonce ji obdivuji tak ji má drogách dělám zlo ale já nechci. Čistá to nedělám ani mě to nenapadá droga mě úplně pretaci co je to? Jak mě muže tak par potahnuti převrátit ? Nechápu to ani mě okolí to nedokáže pochopit jsem přece svéprávná a dospěla tak jak to mužů udělat napsat rict když pak brecim a hroutim se a nezvládam to ze sem to udělala a řekla atd. Nepobiram sama sebe . Co s tím ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Myslím, že rozumím, o čem píšete, je dobře, že to nahlížete, i když i to můžete časem ztratit. Chápu i to, že to nedokážete bez pomoci změnit, to bohužel, k závislosti patří. Nebývá to zdaleka jen účinkem drogy samotné, která se devastaci lidské duše, charakteru, změnách hodnot a priorit podílí, ale životním stylem, který s užíváním drog souvisí.
Ptáte se, co s tím. Prvním bezbolestným užitečným krokem, který Vám navrhuji podniknout, je si o všem, co máte na srdci, naprosto nezávazně promluvit s pracobníkem, nebo pracovníky některého zařízení, které poskytuje podboru a pomoc, poradenské konzultace a další bezplatné služby lidem, kteří užívají návykové látky, lze i zcela anonymně, není nad osobní pohovor.
Stačí zavolat do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobného zařízení a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací a Vaším příběhem Vám zkušený odborník/odbornice doporučí jak na to, seznámí Vás s možnostmi a škálou možností, které můžete na cestě ke spokojenějšímu životu využít. Můžete si domluvit průběžnější schůzky, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat na situace, které přinese nejbližší čas.
Pokud jste z Prahy a okolí, můžete využít možnosti zajít na některou z motivačních skupin, které probíhají každé úterý a čtvrtek v Denním stacionáři SANANIM v Holešovicích.
Inspirovat lidmi s příběhy, podobnými Vašemu, kterým se daří uzdravovat a šťastněji žít, se můžete na míticích svépomocného společenství NA - Anonymních narkomanů, které pravidelně probíhají v Praze, dalších větších městech v Čechách i po celém světě.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Praha:
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Telefon: 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 17
Středa 9 - 17
Čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Pevná linka: +420 220 803 130
Mobil: +420 605 212 175
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Provozní doba:
Pondělí 8 - 16  16:30 - 20
Úterý 8 - 16
Středa 8 - 16   18:30 - 20
Čtvrtek 8 - 16   17:30 - 19
Pátek 8 - 15
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +605 240 501
Poradenská linka: +602 666 415 (po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
NA - Anonyní Narkomani CZ
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Narcotics Anonymous World Services
https://na.org/
Jsme v dlouhodobém kontaktu s mnoha lidmi s příběhy podobnými Vašemu, kterým se podařilo uzdravit a daří žít spokojený, šťastný život. Skvělá zpráva je, že jich stále přibývá a může se to podařit i Vám.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce!
Amrit Sen.